9 augusti 2016. På väg

 Summering av hemresan än så länge:
- Flygresan Kilimanjaro-Amsterdam gick finfint
- Jag älskar att sova när jag färdas
- Jag tål så lite flyplansmat = superhungrig
- Har ett par gånger fällt en tår eller två när jag insett hur fint jag har haft det och vad jag nu lämnar bakom mig för denna gång.
- Började nästan gråta när jag klev av planet här i Amsterdam och det första jag ser när jag kommer ut i hallen är Starbucks. Första riktigt goda kaffen på vad som känns som år och dar. Svimmade nästan!  
- Överraskade mig själv med att bli överraskad när det kom varmvatten när jag skulle tvätta händerna på toaletten. LYX!
- Om tre timmar får jag träffa min familj!
- Saknar redan Tanziland. 
 
Nu dags att boarda plan nummer två! ☆
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0